Double Dice

De Double Dice gokkast van Errel zit in het V12 Kabinet van JvH Gaming en is voorzien van het Pluto 5 computerbord. De orginele manual is in ons bezit met dipswitch instellingen en error codes.

Spelbeschrijving:

De Double Dice heeft twee basisspellen die met de “KIES SPEL”-knop kunnen worden geselecteerd.

Basisspel
Het basisrollenspel wordt gespeeld op 3 rollen op 1 winlijn. Drie kronen kriskras geeft een “MYSTERY’ tussen 10 en 100. Het basisrollenspel is voorzien van een “HOLD”. Alle prijzen van het basisspel kunnen dubbel of niets worden gegokt.

Basis 0/1-spel
In het basis 0/1-spel wordt gegokt tussen 0 of 1. De kans op 1 is 99,99%. De winst van het 0/1-spel wordt automatisch naar de “GEWONNEN SPELEN” geschreven. De speler kan ook zelf kiezen waar de punten bijgeschreven moeten worden. Met de “INNEN”-knop worden deze naar de “WINBANK” geschreven. De “START/SPAREN”-knop zet de punten over naar de “GEWONNEN SPELEN”.

Vervolgspellen
Bij voldoende punten kan het vervolgspel worden geselecteerd. Het inzet 5-, 10- en 20-vervolgspel wordt gespeeld op de bovenste rollen op 5 winlijnen.

In het vervolgspel is de ster “WILD” op rol 2 bij elke inzet.

Inzet 10
Indien er 3 dobbelsymbolen kriskras vallen bij inzet 10 wordt het “DICE FEATURE” gestart. De dobbelstenenrol gaat draaien en de speler moet op “START” drukken om de rol te skil-stoppen. Het aantal ogen waarop de dobbelstenenrol stopt is het aantal “DICE WIN SPINS” dat gewonnen is. De speler moet vervolgens op “START” drukken om de eerste “DICE WIN SPIN” te starten. Een “DICE SPIN” geeft een gegarandeerde prijs uit het winplan van de gespeelde inzet. “DICE WIN SPINS” kosten géén inzet. Indien meer dan 1 “DICE WIN SPINS” gewonnen is, moet elke “SPIN” gestart worden de “START”-knop. De prijzen van de “DICE WIN SPINS” worden opgeteld in het “PRIJS”-segment van het display. Zodra alle “DICE WIN SPINS” zijn afgespeeld wordt het totaal van de prijzen naar de GEWONNEN SPELEN”-meter geschreven.

Inzet 20
Indien er 3 dobbelsymbolen kriskras vallen bij inzet 20 wordt het “DICE FEATURE” gestart. Daarnaast wordt er een spel gespeeld om te bepalen of het “DOUBLE DICE FEATURE” wordt gewonnen. In het display wordt dit gepresenteerd door de tekst: “DOUBLE ja / nee”, de speler moet op “START” drukken om dit spel te spelen. Indien “DOUBLE” niet wordt gewonnen, verloopt het feature hetzelfde als bij inzet 10.
Indien “DOUBLE” wél wordt gewonnen, mag de spelen de dobbelstenenrol 2 keer skill-stoppen. De rol gaat 2 keer draaien en moet 2 maal, middels de “START”-knop, worden gestopt. Indien het aantal ogen van de eerste worp bijvoorbeeld 3 is en dat van de tweede worp 6, dan heeft de speler dus 3 + 6 = 9 win spins gewonnen. Het verloop van het feature gaat verder zoals beschreven voor inzet 10. In dit geval komen de prijzen uit het winstplan van inzet 20.

Meters
Indien de “GEWONNEN SPELEN”-meter de 1000-puntengrens overschrijdt, wordt het teveel aan punten naar de “WINBANK” geschreven. Met de “WINBANK NAAR SPELEN”-knop worden de punten overgeschreven naar de “SPELEN”-meter. Met de “UITBETALEN”-knop worden de punten van de “SPELEN’-meter uitbetaald.

Meer foto's

Laat een reactie achter