Evolution

De gokkast Evolution van Bellfruit is een fruitmachine uit 2006 in het MK2 kabinet (rondere bovenkant, MK1 is met rechte bovenkant). Bij de Evolution kunt u maximaal 40 credits inzetten in het bovenspel.

Spelbeschrijving van de Evolution gokkast:

Rollen basisspel
• Het basisspel wordt gespeeld op 4 rollen op 1 winlijn.
• 2 of 3 gelijke symbolen winnen van links naar rechts en van rechts naar links, 4 gelijke symbolen van links naar rechts.
• Een win (100 punten of minder) kan dubbel of niets gegokt worden met de KOP/MUNT knoppen.
• Winsten worden betaald na indrukken van de UITBETALEN knop.

Altijd Prijs basisspel
• Het Altijd Prijs basisspel wordt gespeeld op 4 rollen op 1 winlijn.
• 2, 3 of 4 gelijke symbolen winnen alleen van links naar rechts.
• Is er geen gelijke symbolen prijs dan wint men toch 1 punt.
• Dit punt wordt automatisch gespaard.
• Uitbetalen van dit punt resulteert in een gok met winkans van 40%
• Een win (100 punten of minder) kan dubbel of niets gegokt worden met de KOP/MUNT knoppen.
• Winsten worden betaald na indrukken van de UITBETALEN knop.

0/1 basisspel
• Om punten voor het Clubspel te sparen kan men ook 1/0 basisspellen spelen. Kies eerst de inzet, zodat bij voldoende Clubmeterpunten het Clubspel automatisch
gespeeld wordt.

Clubwin- en Clubmeter
• De Clubwinmeter toont de actuele win van het clubspel. Deze punten worden overgezet naar de Clubmeter.
• De Clubmeter toont het totaal van de potten.
• Wordt een pot 200, dan wordt deze automatisch geïnd.
• NEEM CLUBMETER resulteert in uitbetaling van de Clubmeter.

Clubspel
• Met de KIES INZET knop kunnen in het clubspel 5, 10, 20 of 20+20 punten ingezet worden. Er dienen voldoende Clubmeter punten én potten aanwezig te zijn.
• Inzet 5: Kriskras op rol 1,2,3.
• Inzet 10: Kriskras op rol 1,2,3 en rol 1,2,3,4 + Evolution bij 4x Evolutionlampjes.
• Inzet 20: Kriskras op rol 1,2,3 en rol 1,2,3,4 + Evolution bij 2x Evolutionlampjes.
• Inzet 20+20: Kriskras op rol 1,2,3 en rol 1,2,3,4 + Evolution bij 1x Evolutionlampje.
• Gewonnen punten worden in de potten bijgeteld.

Evolution spel
• Wanneer er voldoende Evolutionlampjes verlicht zijn, start de Evolutionschijf en de lichtslang.
• De schijf kan gestopt worden door de Evolution knop.
• Stopt de lichtslang op WIN, dan draait de schijf nog een keer.
• Gewonnen punten worden in de potten bijgeteld.

Specificaties

Datum toelating: 19-12-2006
Merkteken volgnummer 0706
Aanvrager:
Fabrikant:
Merkteken:
Kabinet:
Techniek:
Piekmachine:
Tags: , , , , , ,

Meer foto's

Laat een reactie achter