4 Play

De 4 Play gokkast is een fruitautomaat van Bellfruit van het eerste uur qua euro-gokkasten. De 4 play is een hallen machine die ikzelf nog nooit heb gezien.
Wellicht zijn er mensen die er iets meer over kunnen vertellen en ook meer foto’s hebben.

Spelbeschrijving van de 4 Play:
Basis rollenspel
Het basis rollenspel gebruikt vier rollen.
Een win (100 punten of minder) kan dubbel of niets gegokt worden met KOP of MUNT.
De speler kan een voorselectie van de inzet in het clubspel maken, waarna, bij voldoende punten en potten, automatisch het clubspel wordt gespeeld.

Basis 0/1-spel
Het is mogelijk om via 0/1-spellen punten te sparen voor de clubmeter.
De speler kan een voorselectie van de inzet in het clubspel maken, waarna, bij voldoende punten en potten, automatisch het clubspel gespeeld wordt.

Potten
De hoogste pot wordt geïnd wanneer NEEM HOOGSTE POT wordt ingedrukt. De punten worden in de winbank verzameld.
Als een pot de 200-puntengrens bereikt, wordt deze automatisch geïnd.

Clubspel
Prijzen in het clubspel winnen op lijn of in zicht.
Met KIES INZET kunnen in het clubspel 5 of 10 punten worden ingezet. Er dienen voldoende clubmeterpunten én potten aanwezig te zijn.
Bij ingedrukt houden van START worden er bij inzet 5 en 10 respectievelijk 1 of maximaal 2 winspellen gespeeld. Het eindresultaat van een serie winspellen wordt m.b.v. de rollen gepresenteerd.

INZET 5 : speelt op rollen 1,2 en 3.
INZET 10: speelt op rollen 1, 2 ,3 en 4. Prijzen worden gewonnen in richting A – B – C.
Gewonnen punten gaan direkt naar de aktieve potten. Deze kunnen worden gebruikt voor het verder spelen van clubspellen, of overgezet naar de winbank door de hoogste pot te innen.

Per winspel kunnen maximaal 200 punten worden gewonnen. Per serie van twee winspellen kunnen maximaal 400 punten worden gewonnen. Of een speler dit werkelijk krijgt, hangt af van het aantal potten en overflow na de serie winspellen.

Meters
De clubmeter kan maximaal 1000 punten bevatten. Bij overschrijding van deze grens worden er één of meerdere potten geïnd naar de winbank, zodat de clubmeter kleiner dan 1000 wordt.
Wanneer de winbank de 3000-puntengrens passeert, wordt de overschrijding naar de puntenmeter overgezet.
Wanneer de puntenmeter de 800-puntengrens passeert, wordt de overschrijding automatisch uitbetaald. Bij handmatige uitbetaling ligt de grens op 2000 punten en wordt bij overschrijding om de beheerder verzocht.

Roep beheerder (optioneel)
Indien ROEP BEHEERDER wordt gedrukt zal het gele segment van het towerlight (optioneel) gaan knipperen.

Uitbetaling
Restpunten na uitbetaling worden automatisch gegokt naar een uitbetaalbare waarde en uitbetaald.

Voor emulatie versie ga je naar Fruit-Emu.

Specificaties

Datum toelating: 05/02/2002
Merkteken volgnummer 0597
Aanvrager:
Fabrikant:
Merkteken:
Kabinet:
Techniek:
Piekmachine:
Tags: , , , , , ,

Laat een reactie achter