Andy Capp

De Andy Capp gokkast van Barcrest stamt uit 1994 en is in meerdere landen uitgekomen zoals in duitsland waar die Willi Wacker heet. De Andy Capp heeft een vervolgspel met 4 of 16 credits inzet met nudges. Maar er is nog een vervolgspel waarbij er middels cijfers op de rollen en dobbelstenen andy en zijn vrouw Flo op stap gaan. Zolang andy zijn vrouw voor blijft is het goed. Als Flo hem in haalt dan stopt dit spel.

Het basisspel wordt gespeeld op 3 rollen met een standaard prijzenschema, het subspel (met mogelijkheden x4 of x16) op dezelfde 3 rollen. Het subspel x4 geeft criss cross-prijzen met een aangepast prijzenschema: x16 heeft daarboven 3 NUDGES per rol. Ook is er nog een featurespel dat op 2 rollen gespeeld wordt.

Nadat achtereenvolgens de getallen 1 tot en met 6 gevuld zijn (via de cijfer-overprints op de basisrollen), start het featurespel. In dit achtervolgingsspel kan de speler door het indrukken van de START -knop zowel de ANDY- als de FLO-dobbelsteen gooien. Het geworpen aantal ogen zal in het featurespel ingevuld worden. Als FLO zich in een blauw gebied bevindt, is de speler veilig. De in het featurespel behaalde winst wordt naar de PLUSMETER getransporteerd. Met de NEEM PLUSMETER -knop kunnen deze punten geind worden en met de ? MEER-knop kan de speler proberen het aantal gewonnen punten te verhogen.

DE VOLGENDE FEATURES ZIJN MOGELIJK:

STOP: Als de speler hierop stopt, is het featurespel afgelopen.
WERP EVEN: De speler moet een even getal werpen, anders is het featurespel ten einde.
VRAAGTEKEN ?: De speler kan met de START/STOP-knop een van de aangeboden opties kiezen:
Extra beurt: een keer extra werpen.
Stop (2x): hiermee stopt het featurespel.
Bloemetje voor FLO: ANDY is nu veilig indien FLO hem inhaalt.
Beurt overslaan: alleen de rol van FLO draait.
Taxi: ANDY wordt verplaatst naar het eerstvolgende featureblok.
Terug naar start: Zowel ANDY ais FLO terug naar de beginpositie.

VIA DE NEEM FEATURE-KNOP KAN DE SPELER DE VOLGENDE FEATURES NEMEN:

WAARDEN TUSSEN 4 en 100 Waarden tussen 4 en 100 kunnen geind worden (bij 100 punten gebeurt dit automatisch).
6 GEEFT 100 Werpt de speler een 6, dan wint hij 100 punten. Ditzelfde geldt voor: 5 OF 6 GEEFT 100, 4, 5 OF 6 GEEFT 100 en 2, 3, 4, 5 OF 6 GEEFT 100.
AANTAL OGEN X4 De speler werpt een keer met de dobbeisteen en wint het aantal ogen x4 punten.
AANTAL OGEN X16 Hierbij wint hij het aantal ogen x16 punten.
MATCH IT De eerste rol van het basisspel draait. De speler kan deze stoppen met de START/STOP -knop en de machine zal de prijs completeren tot een 2- of 3-in-lijn-prijs.
3-IN-LIJN MATCH IT idem als MATCH IT, maar nu wordt de prijs gecompleteerd tot een 3-in-lijn-prijs.
MYSTERY MIN 16 De machine geeft een waarde van minimaal 16 punten.
CASH TRAP In het display schuiven verschillende getallen. De speler moet op START/STOP drukken om de som van de op dat moment in het dis play zichtbare getallen te winnen.
CUP RUN De lampen van de te innen waarden van het featurespel lichten op. De speler moet met de START/STOP -knop op een waarde stoppen.
BIG WIN Neemt de speler dit feature, dan zal de machine een wincombinatie van minimaal 32 punten voordraaien.

Voor emulatie versie ga je naar Fruit-Emu.

Specificaties

Datum toelating: 04/03/1994
Merkteken volgnummer 0590
Aanvrager:
Fabrikant:
Merkteken:
Kabinet:
Techniek:
Piekmachine:
Tags: , , , , , , , ,

Meer foto's

Laat een reactie achter