De Cash Cash is een gokkast van Bellfruit uit 2006 en is uitgebracht als ombouwkit. De Cash Cash heeft 6 rollen en heeft een maximale inzet van 40 credits (20+20).
Rollen basisspel
• Het basisspel wordt gespeeld op de onderrollen.
• Nadat de derde rol gestopt is, en er is geen win, draait de Spin-a-Win feature. Wanneer deze stopt naast de middelste winlijn, start de Spin-a-Win feature. Schiet een symbool op de rollen. Dit symbool draait naar een 2- of 3 win.
• Een win (100 punten of minder) kan dubbel of niets gegokt worden met de KOP of MUNT knoppen.
• Een win (kleiner dan 200) kan op de Clubmeter gezet worden om Clubspellen te spelen.
• Winsten kunnen opgenomen worden met de UITBETALEN knop.
1 / 0 basisspel
• Om punten voor het Clubspel te sparen kan men ook 1/0 basisspellen spelen. Kies eerst de Inzet, zodat bij voldoende Clubmeterpunten het Clubspel automatisch gespeeld wordt.
Clubspel
• Het Clubspel wordt op de bovenrollen gespeeld.
• Bij inzet 5,10,20 of 20+20 worden maximaal 2 of 5 winspellen gespeeld. Voor het resultaat per winspel dient men kort start te drukken, de rollen tonen het resultaat van de winspellen.
• Inzet 5: 5 winlijnen, max. 2 winspellen.
• Inzet 10: 5 winlijnen en CASHCASH! op rol 2 telt voor elk symbool, max.5 winspellen.
• Inzet 20: 5 winlijnen en CASHCASH! op alle rollen telt voor elk symbool, max.5 winspellen.
• Inzet 20+20: 5 winlijnen en CASHCASH! op alle rollen telt voor elk symbool, max.5 winspellen. Bij deze inzet wordt bij 1e druk 20 punten uit de Clubmeter ingezet, bij de 2e druk nogmaals 20 punten. De Startknop kan echter ingedrukt blijven om het spel te kunnen spelen.
SuperWin
• Het SuperWin prijzen zijn het resultaat van meerdere winspellen.
Clubmeter
• De Clubmeter toont het totaal van de potten.
• Wordt de Clubmeter 200 of meer dan worden de hoogste potten automatisch uitbetaald totdat de Clubmeter kleiner is dan 200.
• NEEM CLUBMETER resulteert in uitbetaling van de Clubmeter.
Voor emulatie versie ga je naar Fruit-Emu.