Dynamite

De gokkast Dynamite van Barcrest uit 2000 zit in het rode Genesis Kabinet. De Dynamite is een explosieve fruitautomaat met zeer gevarieerd spel.

Spelbeschrijving
De Dynamite gebruikt drie rollen voor het basisspel. Er zijn 2 en 3-in-lijn prijzen mogelijk.
Bovendien leveren 2 “Joker” symbolen op de eerste en tweede rol kriskras een mystery win op van 2 – 200 punten.
3 “Joker” symbolen op alle rollen kriskras leveren een mystery win op van 4 – 200 punten.
Gewonnen punten kunnen worden geïnd of gespaard in één van de 99 “Meters”.

Via de “KIES SPEL”-knop kan de speler kiezen uit “Rolspel”, “1-0 SPEL”, of – bij voldoende punten in de “METERS” – de
vervolgspelen x8 en x40.

Voor de overstap naar het vervolgspel moet eerst het “1-0 SPEL” gespeeld worden. De panelen “WIN 1” en “0” knipperen afwisselend.
Licht “WIN 1” op na het indrukken van de “START/ SPAREN”-knop – dit gebeurt in 99,99% van de gevallen- dan wint de speler 1 punt.

De speler heeft nu de volgende mogelijkheden:
– Hij kan dit punt innen (geeft 20% kans op 4 punten);
– Hij kan dit punt naar één van de 99 “Meters” overzetten door kort op “START/ SPAREN” te drukken;
– Hij kan ‘automatisch het vervolgspel spelen door lang (of twee keer snel) op “START/ SPAREN” te drukken (het punt wordt automatisch in de “METER” met de laagste waarde geplaatst, waarna het vervolgspel start).

De Dynamite heeft 99 “METERS” die in het alphanumerieke display weergegeven worden. Als eerste wordt het totale aantal actieve “METERS” weergegeven, daarna de “METER” met het hoogste aantal punten en alle volgende “METERS” in aflopende volgorde.
In de “SUPERMETER” wordt het totaal aantal punten van alle “METERS” weergegeven. Voor het vervolgspel wordt de bovenste rollenset gebruikt.

De volgende vervolgspelen zijn mogelijk:
– x8 op 1 winlijn met bijbehorende prijzenschema. De maximale winst bij dit vervolgspel is 200 punten.
– x 40 op 5 winlijnen met hetzelfde prijzenschema.

De maximale winst bij dit vervolgspel is 1000 punten
De automaat bepaalt vanaf welke “METERS” punten ingezet worden. Een gewonnen prijs wordt evenredig aan de inzet over de “METERS” verdeeld. Het maximum per “METER” bedraagt 200 punten. Is dit aantal bereikt, wordt de “METER” automatisch geïnd.
Indien de “SUPERMETER” (totaal van alle “METERS”) hoger is dan 1000 punten wordt de “METER” met het hoogste aantal punten geïnd, en elke volgende hoogste “METER” totdat de “SUPERMETER” lager dan 1000 punten is.
Alle punten of “METERS” die geïnd worden, worden automatisch in de “WINBANK” geplaatst. Deze punten kunnen naar “CREDITS” gezet worden door “GEWONNEN NAAR CREDIT” te drukken.

Voor emulatie versie ga je naar Fruit-Emu.

Specificaties

Datum toelating: 15/02/2000
Merkteken volgnummer 0956
Aanvrager:
Fabrikant:
Merkteken:
Kabinet:
Techniek:
Piekmachine:
Tags: , ,

Meer foto's

Laat een reactie achter