De gokkast Easy Streak zit in een BFM2002 kabinet, speciaal voor de gokhallen. De Easy Streak heeft Scorpion 4 techniek en werkt met hoppers.
Spelbeschrijving:
Basisspel
Het basisspel wordt gespeeld op winlijn 1 van de rollen. Bij winst 100 punten of minder, kan dubbel of niets gegokt worden. Bij een winst kleiner dan 200 punten, kan op de Clubmeter gezet worden om Clubspellen te spelen.
Clubspel
Bij het starten van een Clubspel wordt eerst een 0/1-spel gespeeld. Het gewonnen punt wordt bij de Clubmeter geteld. Het Clubspel wordt op 5 winlijnen van de rollen gespeeld. Met de KIES INZET-knop kunnen in het Clubspel 5, 10 of 20 punten worden ingezet. Er dienen voldoende Clubmeter punten én potten aanwezig te zijn. Inzet 5: 3 rode sleutels criss-cross start EasyStreak Inzet 10: 3 rode of 3 blauwe sleutels criss-cross start EasyStreak Inzet 20: 3 rode en/of 3 blauwe sleutels criss-cross start EasyStreak.
EasyStreak
Na het winnen van de EasyStreak gaat een lampje knipperen op de buitenste ring. Stopt deze op een getal dan wordt deze waarde gewonnen en eindigt de feature. Stopt het lampje op een pijl dan gaat het lampje op de middelste ring verder.
Meters
De clubmeter kan maximaal 1000 punten bevatten. Bij overschrijding van deze 1000 punten worden er één of meerdere potten geïnd naar de Winbank, zodat de Clubmeter kleiner dan 1000 punten wordt. Wanneer de Winbank de 3000-puntengrens overschrijdt, wordt het teveel door de Puntenmeter geïnd. Wanneer de Puntenmeter de 800-puntengrens overschrijdt, wordt het teveel automatisch uitbetaald. De grens van de handmatige uitbetaling ligt op 2000 punten, bij overschrijding dient men het personeel te waarschuwen.
Voor emulatie versie ga je naar Fruit-Emu.