Harrys Super 15

De gokkast Harrys Super 15 is een Astra fruitmachine en verhandeld door Amutron. De Harrys Super 15 zit in het bekende Casino Look kabinet.

Harry’s Super 15 Spelbeschrijving:

Basisspel
Door te drukken op de KIES SPEL-knop kan de speler een keuze maken uit het 1/0 spel of het rollenspel.

1/0 spel
Als de speler op START/SPAREN drukt knipperen de lampjes ‘Win 1’ of ‘0’ afwisselend. De speler heeft daarbij 99,9% kans op winst van 1 punt. Dit punt wordt bijgeschreven op het WIN-display. Door op HERSTEL/INNEN te drukken gokt hij dit punt tussen 0 en 4. Bij winst van 4 punten kunnen deze met START/SPAREN overgebracht worden naar de WINBANK of een van de vier meters.

Rollenspel
Naast de enkele kers (0 – 4 punten) en de dubbele kers (4 punten) zijn alleen 3-in-lijn combinaties mogelijk (8 tot 200 punten. Bovendien leveren 3 Astra-symbolen kriskras 20 punten op).
Het BAR-symbool op de derde rol staat voor een pruim, peer, sinaasappel, kers of citroen. Het 0/4-symbool knippert kort voor het stopt en een eventuele winst toekent (kans = 50%).Als HOLD beschikbaar is, dan heeft INNEN/HERSTEL een tweeledige functie: bij het vasthouden van de rol heeft deze knop de herstelfunctie, in het andere geval verzamelt hij de punten op de meters (van laag naar hoog).

Na het indrukken van de UITBETALEN-knop gaan de punten van de WINBANK naar PUNTEN en worden ze vervolgens uitbetaald. Om de meters te laten uitbetalen moeten ze een voor een overgebracht worden naar de bank. Een winst van 200 punten gaat automatisch naar de WINBANK. Alle overige winsten kunnen worden overgebracht door op HERSTEL/INNEN of op START/SPAREN te drukken.

De TOTAALMETER geeft het totaal aantal punten van de vier meters. Staan er meer dan 4 punten in dan kan de speler door op de KIES SPEL-knop te drukken het vervolgspel selecteren. Voor het 5 punten vervolgspel heeft de speler minimaal 4 punten nodig uit de TOTAALMETER. Voor het 10 punten vervolgspel minimaal 9 en voor het 20 punten vervolgspel minimaal 19. Het vijfde, tiende, respectievelijk twintigste punt is afkomstig van het 1/0 spel.

20 punten vervolgspel
Het 20 punten vervolgspel gebruikt de rollen 4, 5, 6, 7 en 8 met 15 actieve winlijnen. Het start het ZERO TIME-spel waar de ‘Win 1’ en ‘0’ panels oplichten. De speler krijgt 1 punt na het indrukken van START/SPAREN. Door deze knop nogmaals in te drukken of vast te houden krijgt hij automatisch 1 punt op een van de meters. Vervolgens worden er van alle meters die niet op 0 staan in totaal 20 punten afgetrokken.
De speler kan het gewonnen punt ook innen door op HERSTEL/INNEN te drukken. Daardoor gokt hij het punt automatisch tussen 0 en 4. Vier punten gaan naar de WINBANK. Bij 0 punten verliest de speler. Winsten van het vervolgspel worden evenredig aan de inzet verdeeld over de meters.

10 punten vervolgspel
Dit spel is identiek aan het 20 punten vervolgspel met dien verstande dat er slechts 10 winlijnen actief zijn en het spel de rollen 5, 6, 7 en 8 gebruikt.

5 punten vervolgspel
Ook dit spel is identiek aan de voorgaande twee; nu zijn er echter slechts 5 winlijnen actief en maakt het spel gebruik van de rollen 5, 6 en 7.

Specificaties

Datum toelating: 19/12/2001
Merkteken volgnummer 0511
Aanvrager:
Fabrikant:
Merkteken:
Kabinet:
Techniek:
Piekmachine:
Tags: ,

Meer foto's

Laat een reactie achter