De Hellraiser is een te gekke gokkast van bellfruit uit 2003 met de bekende duiveltjes. Voor uitgebreide spelbeschrijving zie de uitleg hieronder.
Het basisspel wordt gespeeld op winlijn 1 en 6. Een win (100 punten of minder) kan dubbel of niets gegokt worden met de GOKKEN knop.
Om punten voor het Clubspel te sparen kan men ook 1/0 basisspellen spelen. Kies eerst de inzet, zodat bij voldoende Clubpunten het Clubspel automatisch gespeeld wordt.
Met de KIES INZET knop kunnen in het clubspel 5, 10 of 20 punten ingezet worden. Er dienen voldoende Clubmeter punten én potten aanwezig te zijn.
• Inzet 5: 5 winlijnen (rol 1,2,3) + kans op winnen van 2 devils (levens).
• Inzet 10: 10 winlijnen (rol 1,2,3 en rol 2,3,4) + kans op winnen van 2 devils (levens).
• Inzet 20: 10 winlijnen (rol 1,2,3 en rol 2,3,4), hogere prijzen + kans op winnen van 4 devils (levens).
Hellraiser spel
Tijdens het Clubspel kan men Hellraiser punten winnen. Deze punten worden op de (rode) Hellraiser meter gezet maar kunnen niet opgenomen worden.
Het Hellraiser winplan wordt verlicht. Per Hellraiser spel worden 5, 10 of 20 punten van de Hellraiser meter ingezet.
Alle gewonnen prijzen worden op de Hellraiser meter bijgeschreven.
Het Hellraiser spel eindigt als er geen Hellraiser punten of devils meer zijn.
Bij einde Hellraiser spel, worden eventuele punten van de Hellraisermeter naar de Clubmeter geboekt.
Voor emulatie versie ga je naar Fruit-Emu.
Weet iemand wat de fout melding “fout meter 1” betekent?