Hot Rocks

De gokkast Hot Rocks is een leuk spel van Bellfruit uit 2004. De Hot Rocks zit in het BFM2000 kabinet met Scorpion 4 techniek.

Basisspel
Het basisspel wordt gespeeld op winlijn 1. Een win (100 punten of minder) kan dubbel of niets gegokt worden met de KOP / MUNT knoppen. Om punten en/ of potten voor het Clubspel te sparen kan men ook 1/0 basisspellen spelen. Kies eerst de inzet, zodat bij voldoende Clubpunten het Clubspel automatisch gespeeld wordt.
De Clubmeter toont het totaal van de potten. Wordt een pot 200, dan wordt deze automatisch geïnd. NEEM CLUBMETER resulteert in uitbetaling van de clubmeter.

Clubspel
Met de KIES INZET knop kunnen in het clubspel 5 of 20 punten ingezet worden. Er dienen voldoende Clubmeter punten én potten aanwezig te zijn.
• Inzet 5: 5 winlijnen op rol 1,2 en 3.
• Inzet 20: 10 winlijnen op rol 1,2,3 en 4, HotRocks symbool telt voor elk symbool.
• Gewonnen punten worden in de potten bijgeteld.
• Bij ingedrukt houden van de START knop worden er bij inzet 5 en 20 respectievelijk 1 en maximaal 5 winspellen snel na elkaar gespeeld. Het eindresultaat van de serie winspellen wordt m.b.v. de rollen gepresenteerd.
• Winspel
• Bij inzet 5 wordt er 1 winspel gespeeld met een kans op een prijs tussen 0 en 200.
• Bij inzet 20 worden er maximaal 5 winspellen gespeeld met ieder een kans op een prijs tussen 0 of 200 of een Bonusspel met kans op 200.
• Gewonnen punten worden in de potten bijgeteld (pot kan maximaal 200 worden).

Uitbetaling
• Een gewonnen onderspelprijs kan genomen worden door op UITBETALEN te drukken
• Opgenomen winsten worden direkt en automatisch uitbetaald.
• Indien er na uitbetaling van een win, restpunten overblijven, worden deze automatisch gegokt tussen 0 en de kleinste hopper munt.
• Indien uitbetaling van de Puntenmeter leidt tot restpunten (aantal credits kleiner dan de kleinste hoppermunt), moeten deze gespeeld of gegokt worden tot een uitkeerbare waarde.

Af fabriek is de automaat ingesteld op spelerkeuze € 0,10 of € 0,20 per credit. Na de eerste inworp en voordat een eerste spel gestart is kan de speler kiezen voor 10ct of 20ct.
Het display en het lampje naast de muntinworp geven de waarde van de punten weer. Zodra er een spel gestart is blijft de gekozen waarde gelden. Opnieuw kiezen kan weer wanneer de automaat vrij is van punten en er eerst weer geld wordt ingeworpen. De LAATSTE SPEL lampjes tonen de waarde van de punten van het laatste spel.

Voor emulatie versie ga je naar Fruit-Emu.

Specificaties

Datum toelating: 06/01/2004
Merkteken volgnummer 0617
Aanvrager:
Fabrikant:
Merkteken:
Kabinet:
Techniek:
Piekmachine:
Tags: ,

Meer foto's

Laat een reactie achter