Impulse

De gokkast Impulse van JPM is een fruitmachine uit 1992 in de zogenaamde System 5 uitvoering. Het was een nieuw kabinet met een nieuwe MPU. Deze kast heeft ook een speciaal spaar systeem.

SPELBESCHRIJVING

Impulse is een inzet machine met 6 rollen.
De beneden en bovenrollen hebben elk 25 symbolen.

Het benedenspel:
Dit bestaat uit direkt van de rollen komende wins.
De mysterywin tussen 2-100 punten is te behalen door middel van 3 JPM symbolen kris kras in de ruit.
Het is mogelijk, indien in het vorige spel geen win gevallen is, rollen vast te houden.
Dit gebeurt gedeeltelijk automatisch maar kan ook naar eigen inzicht gedaan worden.
Alle wins worden weergegeven op het windisplay.
Wins kunnen naar eigen keus genomen, gegokt, geparkeerd, of ingezet worden in het bovenspel.
Het gokken gebeurt via het bedienen van de start/gambie knop.
Het dubbel en verlies paneel geven aan of men wint of verliest.

Symbool bonus:
De symbool bonus fruitmatrix moet in volgorde opgebouwd worden om de hoogste win te kunnen behalen.
Het opbouwen gebeurd zodra het symbool wat nodig is op de winlijn valt.
Dit symbool wordt dan direkt overgenomen in de fruitmatrix.
Het is mogelijk dat meerdere symbolen gelijkertijd op win lijn vallen en overgenomen worden.
De Impulse symbolen welke kris kras in de ruit vallen, worden overgenomen in de matrix.
Zodra alle 3 de Impulse symbolen verlicht zijn, wordt een extra willekeurig symbool toegekend.
Alleen de hoogste win welke verlicht is in de fruitmatrix kan genomen, ingezet, of gegokt worden.
De verlichte symbolen in de matrix doven, wanneer een win genomen of verdubbeld wordt in de gamble.

Het bovenspel:
Zodra een win via de “INZET” knop ingezet wordt in het bovenspel, zullen de punten overgezet worden naar het multiwindisplay.
Afhankelijk van het aantal punten, kan de speler zelf de inzet bepalen.

Inzet 4:
Alle wins tellen kris kras in de ruit. Rollen kunnen automatisch of naar eigen keus vastgehouden worden.

Inzet 8: Is gelijk aan inzet 4. En het jokersymbool op de middelste rol telt nu voor elk ander symbool.

Inzet 16: Is gelijk aan inzet 4. De jokersymbolen op rol 1, 2, en 3 tellen nu voor elk ander symbool.

Waarden van gelijk of kleiner dan 100 punten op het multiwindisplay, kunnen via de “NEEM WIN” knop ingezet worden in de gamble voor dubbel of verlies.
Het nemen van punten op het multi windisplay gebeurd via de “NEEM WIN” knop, waarna de punten overgezet worden naar het puntendisplay.
Het multiwindisplay heeft een maximum bereik van 200 punten. Indien dit maximum bereikt wordt is het bovenspel afgelopen.
De mysterywin tussen 4/200 punten in het bovenspel kan behaald worden door drie JPM symbolen kris kras in de ruit.

Wins Parkeren:
Wins die behaald worden uit het beneden en bovenspel, kunnen geparkeerd worden op de parkeermeter, via de gelijknamige knop.
Deze wins kunnen op een ander moment naar keuze weer genomen of ingezet worden in het bovenspel.
De winteller geeft het aantal wins dat geparkeerd is aan.

Specificaties

Datum toelating: 15/07/1992
Merkteken volgnummer 0469
Aanvrager:
Fabrikant:
Merkteken:
Kabinet:
Techniek:
Piekmachine:
Tags: , , , , , , , , ,

Meer foto's

1 Reactie op “Impulse”

  1. Henk schreef:

    Hoi, mijn impuls start niet op 4 Rode leds branden wel op de mpu.
    Ik denk de programma kaart. Wie kan me jhelpen
    Grt

Laat een reactie achter