Jokers Wild

De gokkast Jokers Wild van bellfruit uit 1986 was voorzien van een nieuwere MPU85 en een Mars muntproever i.p.v. de oudere mechanische muntproevers waarbij je makkelijk kon hengelen.
Deze Jokers Wild is de 85 kabinet versie, zoals gezegd de 83 kabinetten waren voorzien van mechanische muntproevers. De Jokers Wild was een enorme hit door de vele spel elementen met het kaartspel en nudges. Ongekend voor die tijd!

Spelbeschrijving Jokers Wild

Als u credits op het display heeft kunt u de start-knop indrukken om het spel te starten.
De rollen gaan gezamelijk draaien en stoppen in de volgorde van links naar rechts ( 1-4 ).
Er zijn verschillende wincombinaties en features mogelijk als volgt :

Als aanvulling op een prijs met de rollen, is er een parcours met 10 stappen die leiden tot een feature.
Naast fruitsymbolen op de rollen zijn er ook overdrukte getallen op de vier rollen en kaartsymbolen op Rol 4.

Nummers die verschijnen op de winlijn aktiveren een van de tien mogelijkheden:

1 Niets
2 Niets
3 Niets
4 Mystery nummer
5 Gelijk is goed
6 Andere kaart
7 Joker voor extra stap in kaartspel
8 Kaartspel – 2 Punten Start
9 Kaartspel – 2 Punten Start
10 Kaartspel – 2 Punten Start + Joker voor extra stap in kaartspel

Stap 4 – Mystery nummer

De lampen boven stap 4 gaat knipperen en de speler stopt de lamp met behulp van de START-knop .
De juiste prijs wordt uitgereikt .

Stap 5 – Gelijk is goed

Er is een paneel dat brandt wanneer deze stap wordt bereikt. Het blijft aan totdat de kaart feature is bereikt en voltooide of gebruikt.
Tijdens deze kaart feature, dient een identieke kaart te stoppen op de winlijn
Als dit paneel brandt, wordt het beschouwd als een overwinning en volgt er een volgende stap op de feature-ladder.

Stap 6 – Andere Kaart

Er is een paneel dat brandt wanneer deze stap wordt bereikt. Het blijft aan totdat de kaart feature is bereikt en voltooid of gebruikt.
Tijdens deze kaart feature, krijgt de speler de mogelijkheid om zijn kaart te veranderen, door het gebruik van de “CHANGE YOUR CARD” knop.
Het kan eenmalig gebruik en wordt vervolgens opgeheven .

Stap 7 – Joker

Er is een paneel dat brandt wanneer deze stap wordt bereikt.
Het blijft aan totdat de kaart feature is bereikt en afgerond of gebruikt.
Tijdens deze kaart feature, wordt de speler de kans geboden om zijn Joker te spelen om een win te krijgen door de JOKER knop te gebruiken.
Een tweede Joker kunt u alleen krijgen bij stap 10.
Elke Joker kan slechts eenmaal worden gebruikt en wordt vervolgens gedeactiveerd.

Stappen 8, 9 en 10 – Kaartspel Feature

Deze stappen zullen ertoe leiden dat het feature kaartspel kan beginnen.
Stap 10 zal ook een Joker geven voor extra stap in kaartspel.

De speler heeft de keuze uit :

a ) Hoger of Lager – indien succesvol een nieuwe poging voor een hogere prijs;
als mis gokt zal deze feature verloren gaan.

b ) In de huidige prijs die momenteel verlicht is.

Verander uw kaart of Joker, indien beschikbaar .

Als de stappen 5, 6 en 7 eenmaal branden, gaan deze niet uit na een win op de rollen – alleen wanneer de feature is voltooid ( of gebruikt ).

De kaart feature geeft de speler de mogelijkheid om te kiezen voor een hoger of lager Kaart door het draaien van rol 4.
Als u goed heeft gekozen, gaat de winladder een stap vooruit: indien verkeerd gekozen verliest de speler alles.

De speler kan ervoor kiezen om de prijs te nemen i.p.v. te gokken. De kaarten die gebruikt worden is het getal 3 tot en met de Aas.

Het prijzenpad op de bovenruit geeft de volgende beloningen:

2 Punten, 4 Punten, Mystery Prijs, 10 Punten, Nudges, 20 Punten, Kies een Prijs, 40 Punten, 60 Punten, SuperMatch, 100 Punten, 200 Punten

Mystery Win

Met een druk op de Collect knop, zullen de rollen tegen elkaar in draaien voor een ​​winnende combinatie, waarbij de prijs wordt aangegeven op het alfanumerieke display.

4-8 Nudges

De waarde wordt toegekend en kan worden gegokt of verloren totdat er 8 nudges worden bereikt of verzameld .
Deze zijn alleen beschikbaar wanneer u deze int aan het einde van het spel. Overgebleven Nudges zijn dan verloren.

SuperMatch

Rol 4 zal een symbool terug en vooruit stappen. De speler stopt het symbool van zijn keuze, waarna de andere rollen naar beneden stappen en stoppen op dezelfde symbolen tot de eerste prijs verschijnt.

Kies een Prijs

Vier wincombinaties worden gedraaid en de speler stopt de overwinning van zijn keuze.
Als de speler niet kiest voor een win, dan zal de vierde overwinning wordt toegekend.

Na een win, kunnen de volgende situaties zich voordoen:

A                     Gamble Wins

Alle Winnende rol combinaties en feature credits zijn te gokken met uitzondering van de Jackpot.
Het gewonnen bedrag wordt weergegeven op het alfanumerieke display en het gokken bestaat ​​uit de volgende credit waarden en wordt gegokt tussen een hogere winst en verlies .

Lose, 2, 4, 10, 20, 40, 60, 100, 200

Een winst van 2 moet worden gegokt.
U kunt blijven gokken tot u “verliest” of 200 credits heeft bereikt of de prijs heeft genomen.

B                Supernudge

Als een win verkrijgbaar is door de huidige nudges zal de Supernudge knop knipperen.
Door op deze knop te drukken zullen de rollen automatisch naar beneden stappen.

C               Hold

Een Hold is beschikbaar bij elk spel, behalve na het winnen van een spel of nadat de hold is gebruikt.
Wanneer een hold beschikbaar is zal de hold knop lamp gaan knipperen en kan dan worden ingedrukt om een rol vast te zetten.
Tijdens het volgende spel, zullen de geselecteerde rollen niet draaien .
Eenmaal geselecteerd, kan de speler zijn selectie annuleren door op de cancel knop te drukken.
De rollen die de speler wil vasthouden kan dan opnieuw worden geselecteerd en daarna de startknop indrukken om het spel te starten.

D             Automatische Hold

Een automatische hold feature is beschikbaar. Als er twee of meer voordeliger symbolen op de winlijn staan zal de machine deze automatisch vastzetten.
De knoppen van de vastgezette rollen zullen dan continu branden, terwijl de andere hold knoppen zullen knipperen.
De speler heeft de mogelijkheid om anders te kiezen, door op de cancel knop te drukken.

19 Reacties op “Jokers Wild”

  1. Touch Down schreef:

    Mooie foto’s en info weer, bedankt!

  2. Richard schreef:

    hallo allemaal, zeer mooie kast.
    ben er nu een aan het opknappen.

    heeft iemand de manual ?
    zou erg makkelijk zijn

  3. Tim Mol schreef:

    Iemand die toevallig deze kast heeft en hem wilt verkopen? Ben er naar opzoek. Contact kan via 06-29992991 of timmol2001@gmail.com

  4. Tino schreef:

    Heb er 1 staan
    In zeer goede staat

  5. Ton Hardon schreef:

    Ben op zoek naar Jokers Wild. Iemand nog een tip?

  6. Ton hooijer schreef:

    hallo ik zoek nog een schema van de jokers wild of boekje Ton

  7. Bart schreef:

    Als iemand deze kast heeft en deze wil verkopen, stuur mij dan even een berichtje. 0611226867

    BVD
    Bart

  8. Rm schreef:

    heeft iemand nog een jokers wild te koop! ben op zoek naar een 100% in orden !

  9. Ik heb de manual schreef:

    Ik heb eventueel en handleiding en een foto van de switches
    Ik zoek nog een goeie onderplaat (glas)
    Als iemand er nog 1 heeft neem ik hem graag over..

  10. Mark schreef:

    Ik ben op zoek naar een goed werkende jokers wild kast

  11. Rm schreef:

    ik zoek een gave jokers wild !
    wie o wie

  12. Mark schreef:

    Ik heb een opknapper staan. Onderkant gaat aan… geen sleutels

Laat een reactie achter