De Money Fever is een gokkast van JPM uit 1987 met MPS techniek. Money Fever is een spel ontworpen voor de Nederlandse markt.
Spelbeschrijving:
Deze machine heeft vier brede rollen bestaande uit conventionele fruitsymbolen met extra jackpot bar symbolen en over elkaar heen geplaatste nummers. Het totaal van de behaalde nummers op de winlijn zal de 112 feature-lampen oplichten die verschillende features toekennen.
POSITIE 4: STOP / SCHOT
Wanneer dit is bereikt, krijgt de speler de kans om te schoten of te stoppen met gokken via de gok knop. Als schot is bereikt, gaan de feature lampjes willekeurig knipperen, de speler krijgt dan de geselecteerde feature. Als kenmerken 5 – 11 worden behaald, krijgt de speler opnieuw de schot stop gok. Als de speler positie 12 van schot bereikt, gaat de schot stop gample verloren en wordt de functie toegekend. Als de speler stop bereikt, is de gok verloren en wordt het normale spel gespeeld.
POSITIE 5: BONUS BARS
Bij het behalen worden eventuele balken symbolen die zichtbaar zijn in het award venster omgezet naar het corresponderende symbool op de matrix, een volledige lijn, horizontaal of verticaal, zal het weergegeven bedrag betalen in het symbool score panelen positie 6. De matrix kan worden opgehaald op elk moment tijdens het spelen via de spel verzamelknop. Rol winsten zullen de matrix annuleren.
POSITIE 6: BONUS BARS & MIX
Wanneer dit wordt bereikt, worden alle staaf symbolen die zichtbaar zijn in het beloningsvenster automatisch overgezet naar het bijbehorende matrixsymbool. De speler krijgt dan de mix van bonusrepen. Als dit beschikbaar is, kan de speler de staafsymbolen op de matrix mixen om te proberen een betere positionering van de staafsymbolen te bereiken voor hogere winsten. Rollenwinsten annuleren de matrix en de mix kans van de bonus balken.
POSITIE 7: SCORE BONUS BARS
Wanneer deze functie is bereikt, kan de speler het bedrag verhogen dat een volledige regel op de matrix zal betalen. Bij het behalen wordt de speler de gok aangeboden, tussen horizontaal en verticaal via de start/gok-knop. De horizontale wordt verhoogd van 20 – 30 40 punten per voltooide regel per keer behaald. – De verticaal wordt telkens met 10 15 20 punten per lijn verhoogd. – – Rollenwinsten annuleren de geavanceerde score.
POSITIE 8: EXTRA STAP
Wanneer dit is bereikt, zullen de vier stappanelen die een van de rollen vertegenwoordigen doorlopen en moet de speler proberen een van de vier kolommen te selecteren via de startknop. Een pijl die een nudge-stap voorstelt, wordt vervolgens aan de respectieve kolom toegevoegd, telkens wanneer een andere pijl wordt toegevoegd aan een van de kolommen. Als de speler het ‘non-stop’-paneel met succes verlicht, krijgt de speler alleen ‘non-stop’ nudges voor de respectievelijke rollen wanneer de superstap beschikbaar is voor die rol. Winst zal de pijlen annuleren tenzij het non-stop stappenpaneel verlicht is in combinatie met het super stap paneel
POSITIE 9: BANK LETTER
Wanneer dit is bereikt, licht een van de letters in het woord BANK op. Wanneer het woord volledig verlicht is, kan de speler het bedrag in de bank innen dat op positie 9 is bereikt. Winsten op de rollen zullen het banktotaal annuleren.
POSITIE 10: SUPER STAP SPEL
Wanneer dit is bereikt, heeft de speler de kans om een van de vier super step reel-indicatoren, rol 1, 2, 3 of 4 te verlichten, waardoor de speler de super hold-pijlen kan gebruiken die in positie 8 zijn bereikt via de super hold-knop. Rollenwinsten annuleren de stappen.
POSITIE 11: MONEY FEVER LETTER
Wanneer dit is bereikt, wordt een van de letters in de woorden MONEY FEVER verlicht, wanneer het woord volledig is verlicht, krijgt de speler de stop / go gok. Als go wordt behaald, wordt er een willekeurig bedrag aan de bank toegevoegd tot een maximum van 200 en wordt de gok opnieuw aangeboden. Als de stop is bereikt, wordt het bedrag dat op de bank wordt weergegeven, overgemaakt naar de grootgeldmeter.
POSITIE 12: BIG MONEY SPEL
Wanneer dit is bereikt, wordt de bank gevuld met munten en krijgt de speler de jackpot van 200 punten, de winst wordt vervolgens overgeheveld naar de grote geldmeter. GOKKEN. De gokfunctie is progressief tot maximaal 200 punten. Bij winsten van 100 en 150 is geen verliezen mogelijk. 100 wordt gegokt tussen 50 en 150 en 150 wordt gegokt tussen 100 en 200 punten