Reel Connection

De Reel Connection is een gokkast van eurocoin uit 1990 met hypergok. De Reel Connection had de mogelijkheid om met 10 cent of 20 cent per spel te spelen.

Spelbeschrijving:

Werp geld in de automaat. De credits verschijnen op de creditsmeter op de onderste rollenruit. Drukt men nu op de “START/gokken” knop, dan wordt het basisspel gestart. De rollen van de onderste rollenset gaan draaien. Indien op de winlijn een combinatie staat die in het winplan van de onderruit voorkomt dan heeft men prijs. Een (auto) hold kan een extra kans bieden. Hold kan opgeheven worden door op de knop “HERSTEL/innen” te drukken. Heeft men prijs, dan worden de gewonnen punten op de winmeter getoond. Met deze punten heeft men de volgende opties:
1. Dubbel of niets gokken door op de knop “start/GOKKEN” te drukken.
2. Prijs naar winbank transporteren door op de knop “herstel /INNEN” te drukken.
3. Inzetten in het CONNECT spel door te drukken op de knop “NAAR SUPERMETER/inzet”.

GOKKEN
Men gokt tussen dubbel of niets. Hiervoor moet men op de “start/ GOKKEN” knop drukken. Licht het “DUBBEL” paneel op dan heeft men de gok gewonnen. Licht het “NIETS” paneel op dan heeft men de gok verloren. Punten boven de 100 worden automatisch naar de Supermeter getransporteerd.

INNEN NAAR DE WINBANK
Een prijs kan men met de “herstel/INNEN” knop naar de winbank transporteren. In de winbank kan men de gewonnen prijzen sparen. De winbank kan geheel of in gedeelten van 1 credits opgenomen worden door te drukken op de “NEEM WINBANK” knop.

HYPERGOK
Heeft men minimaal 80 punten op de Supermeter, dan heeft men de mogelijkheid om een “HYPERGOK” te spelen. De speler gokt in 1 keer alle op de Supermeter aanwezige punten tussen 0 en 200. Wanneer men op de “HYPERGOK” knop drukt, wordt de hypergok aktief. Indien men zich bedenkt, kan de “HERSTEL/innen” knop ingedrukt worden om de hypergok te stoppen. Wil men doorgaan met de hypergok, dan dient de “HYPERGOK” knop nogmaals ingedrukt te worden.

REEL CONNECTION SPEL
Wanneer men in het basisspel een prijs van minimaal 4 punten gewonnen heeft, dan kan men deze in de Supermeter inzetten. Nu gelden de prijzen van de bovenruit.
Men heeft de keus tussen de volgende spellen;
BOVENSPEL (4 punten): Druk op de “START” knop. Er wordt nu op de bovenste rollenset gespeeld.
TWINSPEL (8 punten): Druk op de ” TWINSPEL” knop. Er wordt nu op beide rollensets gespeeld.
CONNECTSPEL: (16 punten): Druk op een van de drie “HOLD” knoppen. Nadat beide rollensets gestopt zijn, worden de eventueel aanwezige prijzen bij de Superneter geteld. De symbolen van de boven elkaar geplaatste onder de gekozen HOLD knop zullen nu van positie wisselen. Hierna worden wederom de eventueel aanwezige prijzen bij de Supermeter bijgeteld. Per Connectspel zijn dus maximaal 4 prijzen te winnen.

Specificaties

Datum toelating: 03/05/1990
Merkteken volgnummer 0281
Aanvrager:
Fabrikant:
Merkteken:
Kabinet:
Techniek:
Piekmachine:
Tags: , , , ,

Laat een reactie achter