Tiara

De gokkast Tiara van Bellfruit is een automaat uit 1998 en geimporteerd en verhandeld door de Elam groep. De manual van Tiara hebben wij voor u als u onderaan deze pagina naar contact toegaat.

BASISSPEL
Door middel van de “Kies Spel” knop kan gekozen worden voor één van de twee opties: rollenspel met inzet 1 of 1/4 spel.

1. Rollenspel
Alle prijzen zijn op winlijn. Ieder symbool geeft een vaste prijs op rol 1 en 2, en een vaste prijs op rol 1, 2 en 3, ook het Tiara symbool.
Met een gewonnen prijs zijn twee mogelijkheden:
– Naar de clubmeter brengen middels de “Start” knop.
– Naar de winbank brengen middels de “Herstellen/Neem Win” knop.
Een prijs van 2 wordt automatisch gegokt tussen 0 en 4.

2. 1/4 spel:
Druk op start, en er volgt een automatische gok tussen 1 en 4 met 99,99% kans op 1 en 0,01% kans op 4.
Deze prijs kan:
– Naar de clubmeter gebracht worden middels de “Start” knop.
– Opgenomen worden middels de “Herstellen/Neem Win” knop. Een prijs van 4 wordt direct naar de winbank gebracht,
een prijs van 1 wordt aangeboden aan de automatische gok tussen 0 en 4 met 20% kans en indien het resultaat 4 is naar de winbank gebracht.

CLUBSPEL
Door middel van de “Kies Inzet” knop kan de speler kiezen tussen inzet 5 en 10, standaard kiest de machine voor inzet 5.
Deze inzet kan altijd worden veranderd en wordt onthouden zo lang de speler blijft spelen (ook basisspellen).
Pas als de machine niet meer bespeeld wordt en in attract mode gaat wordt deze keuze terug naar inzet 5 gezet voor een volgende speler.
Indien de clubmeter groter dan de gekozen inzet-1 is, wordt automatisch het clubspel aangeboden.
De speler kan nu nog steeds kiezen voor basisspellen met de “Kies Spel” knop.
Een clubspel start altijd met een 1/4 spel, waarvan de speler het resultaat nog kan opnemen indien hij tijdens het (zeer snelle) 1/4 spel de “Start” knop losgelaten heeft.
De procedure hiervoor is hetzelfde als het 1/4 basisspel.
Indien de speler de “Start” knop opnieuw indrukt of ingedrukt houdt, wordt de prijs van 1 of 4 naar de laagste (club)meter gebracht.
De gekozen inzet wordt van de individuele clubmeters afgetrokken en de rollen gestart, tenzij deze prijs de waarde van de clubmeter boven 1000 punten brengt.
In dit geval wordt deze prijs naar de winbank gebracht. In het clubspel zijn alle prijzen op 5 winlijnen, op alle 3 de rollen. Er zijn 8 clubmeters, genummerd 1 t/m 8.
Een clubmeter wordt automatisch opgenomen indien de meter na het bijtellen van een win 200 bereikt heeft, of als het bijtellen van de prijs op deze meter de totaal clubmeter boven 1000 zou brengen.
De punten in deze meter worden dan naar de winbank gebracht.

De limiet van de winbank is 3000 punten, punten boven dit aantal worden naar de kredietmeter gebracht.
Indien de kredietmeter boven de instelbare kredietlimiet komt, worden deze punten direkt uitbetaald.

Indien één van de clubmeters 1 t/m 8 wordt opgenomen met een niet uitbetaalbare waarde, volgt een automatische neutrale gok totdat de waarde in de meter uitbetaalbaar is.
Deze wordt dan naar de winbank gebracht. Met behulp van de “Kies meter 1,2,3,4,5,6,7,8” knop kan ook de clubmeter worden geselecteerd waarna alles in een keer kan worden opgenomen.

Specificaties

Datum toelating: 22/12/1998
Merkteken volgnummer 0886
Aanvrager:
Fabrikant:
Merkteken:
Kabinet:
Techniek:
Piekmachine:
Tags: , ,

Meer foto's

Laat een reactie achter