De Twinner gokkast van Bellfruit is best wel een apart spel. De Twinner zit in een BFM2000 PLUS kabinet. De nieuwe belly Plug & Play is voorbereid voor Bankbiljet lezer. De kast heeft LCD-tellers in plaats van mechanische tellers. Het spel is ook als kit voor BFM2000 leverbaar.
Spelbeschrijving:
Alle op de meters getoonde punten hebben een waarde van € 0,10.
Basisspel INZET 1
• Met START-1 wordt 1 credit van de Puntenmeter ingezet (1 punt = € 0,10).
• Het rollen basisspel wordt gespeeld op winlijn 1 (rol 1,2,3).
• Als na het spel het lampje op Extra Winlijn stopt, dan wordt er een extra winlijn actief (maximaal 5).
• Een win (100 punten of minder) kan dubbel of niets gegokt worden met de KOP op MUNT knop.
• Winsten worden betaald na indrukken van de UITBETALEN knop (1 punt = € 0,10).
Basisspel INZET 2
• Met START-2 worden 2 credits van de Puntenmeter ingezet (1 punt = € 0,10).
• Het rollen basisspel wordt gespeeld op win lijn 1 (rol 1,2,3) en 6 (rol 2,3,4).
• Als na het spel één of twee lampjes op Extra Winlijn stoppen, dan worden er één of twee extra winlijnen actief (maximaal 10).
• Een win (200 punten of minder) kan dubbel of niets gegokt worden met de KOP op MUNT knop.
• Winsten worden betaald na indrukken van de UITBETALEN knop (1 punt = € 0,10).
1/0 of 0/2 basisspel
• Om punten voor het Clubspel te sparen kan men ook 1/0 of 0/2 basisspellen spelen.
Clubmeter
• Op de Clubmeter getoonde punten hebben een waarde van € 0,10.
• Bij Inzet-5 (1+4) spellen kan de Clubmeter maximaal 200 worden. Bij overschrijding zullen potten uitbetaald worden totdat de Clubmeter kleiner wordt dan 200.
• Bij Inzet-10 (2+8) spellen kan de Clubmeter maximaal 400 worden. Bij overschrijding zullen potten uitbetaald worden totdat de Clubmeter kleiner wordt dan 400.
• Er kunnen geen Inzet-5 spellen gespeeld worden indien de Clubmeter groter is dan 200.
• NEEM CLUBMETER resulteert in uitbetaling van de clubmeter (1 punt = € 0,10).
Clubspel
• Het Clubspel wordt gespeeld op de onderrollenset.
• Met de KIES SPEL knop kunnen in het clubspel 5 (1+4) of 10 (2+8) punten ingezet worden.
• Inzet 5: 5 winlijnen (rollen a,b,c)
• Inzet 10: 10 winlijnen (rollen a,b,c, en rollen b,c,d)
• Bij 3 rode gekleurde banden naast elkaar in zicht wordt het Twinner winplan actief.
• Inzet 5: Gelijke symbolen op rollen a+b op winlijn wint 3-win prijs.
• Inzet 10: Gelijke symbolen op rollen a+b en c+d op winlijn wint 3-win prijs.
• Bij 3 blauw gekleurde banden naast elkaar in zicht stopt het Twinner winplan. Een eventuele Twinner prijs wordt nog wel betaald.