Cash Blitz

De Cash Blitz is een gokkast van Bellfruit uit 1988 met een leuk fruitspel. De manual van de Cash Blitz is in ons bezit. Dit is een machine met drie rollen met fruitsymbolen, een matrixsymbool en een respin op rollen 1, 2 en 3.

SPELBESCHRIJVING CASH BLITZ

De kenmerken van deze machine zijn:

a) Superhold

Als de machine een krediet heeft en het ‘Superhold’-paneel is verlicht, gaan de rollen één symbool op en neer aan weerszijden van het symbool op de winlijn. De speler kan elk van de 9 symbolen vasthouden of ervoor kiezen om op de Start-knop te drukken.

b) Fruitladder

De functie bestaat uit een ladder met zes trappen met daarin het volgende:

Kers, Citroen, Sinaasappel, Pruim, Aardbei, Meloen

De ladder kan op de volgende manieren worden voltooid:

1. Fruitsymbolen die op de winlijn verschijnen, lichten het betreffende fruitsymbool in de ladder op. Ladder fruitsymbolen moeten opeenvolgend worden verlicht. Fruitsymbolen worden ook overgebracht naar de ladder na Respin.
Respin – als respin op de winlijn verschijnt, zal de Start-knop knipperen. Nadat de speler op de Start-knop heeft gedrukt, draaien de rollen weer naar een nieuwe positie.

2. Vaardigheidsstop Kies ‘N Fruit (Vaardigheidsstop) – willekeurig heeft de speler een kans door op de Stop-knop te drukken om de vaardigheid te stoppen op de Meloen om de ladder te voltooien. Als de speler de ladder niet voltooit, blijft het bereikte fruit-stadium verlicht. De volgorde waarin de fruitsymbolen zullen flitsen, is van kers naar meloen en vervolgens terug van meloen naar kers

De fruitladersymbolen blijven verlicht, tenzij een van de volgende gebeurtenissen zich voordoet:

1. Elke winst wordt verzameld
2. Eerste succesvolle gok of een overwinning
3. Ladder is voltooid
4. Nudges worden genomen

Na het voltooien van het parcours krijgt de speler een van de volgende zes kenmerken van links naar rechts; Fruit Line, Matrix, Stop-a-fruit, Cashpot, Turbo Gamble, Nudges. Er is een pijl boven elke functie die, wanneer deze verlicht is, de functie aangeeft die actief is in dat spel. Aan het begin van elk spel stapt de verlichte pijl een positie van links naar rechts, totdat de pijl helemaal rechts verlicht is en vervolgens van rechts naar links. Bovenaan de proef bevinden zich twee richtingaanwijzer pijlen.

Willekeurig zal een ‘Swop It’-paneel (Druk op Start voor ander feature) oplichten, dit geeft de speler de mogelijkheid om te sparen voor een van de oorspronkelijke zes features. Druk op Start / Gokken om het te wisselen! en Herstellen / Neem Win om functie te verzamelen.

Kenmerken zijn als volgt:

1. Fruitlijn
bestaat uit sinaasappels, pruimen, druiven, klokken en Up & Down-panelen. De speler heeft de optie om de rollen ‘Omhoog’ of ‘Omlaag’ te stoppen door op de ‘Stop’-knop te drukken wanneer het betreffende paneel knippert. Rollen 1, 2 en 3 stappen dan automatisch in de geselecteerde richting. Elk van de bovenstaande symbolen die op de winlijn verschijnen, verlicht het betreffende symbool op het Fruit Line-display.

2. Matrix
de ‘Matrix’-panelen lichten op om aan te geven dat de Matrix actief is. Alle Matrix-symbolen die in de volgende spellen op rollen 1, 2 en 3 verschijnen, worden op de juiste positie naar de Matrix overgebracht. Elke lijn die verticaal, horizontaal of diagonaal wordt ingevuld, wordt 1 gulden toegekend. Elke prijs uit de Matrix kan aan het einde van elk spel worden verzameld, op voorwaarde dat er geen andere winst is behaald, door op de Matrix-knop te drukken. De Matrix zal niet langer actief zijn als er een overwinning is. Als de Matrix is ​​voltooid, wordt een beloning van 25 gulden uitgereikt.

3. Stop N Fruit
alle 9 lampen achter de symbolen in zicht op rollen 1, 2 en 3 zullen willekeurig knipperen. De speler moet stoppen op één fruit door op de ‘STOP-knop’ te drukken. Het geselecteerde symbool zal oplichten en de andere rollen zullen opnieuw draaien om een ​​paar of een eerste overwinning te voltooien.

4. Cashpot
bestaat uit de volgende munten / biljetten: F1, F2.50, F5, F10, F25, F50. Elke keer dat de Feature wordt toegekend, wordt een munt / biljet in de pot ingevoerd in de bovenstaande volgorde. De Cashpot kan op elk moment worden verzameld, behalve wanneer er weer een winst is behaald. De biljetten / munten blijven verlicht, tenzij een overwinning van F5 of hoger plaatsvindt

5. Turbo-gok
bestaat uit een kolom lampen met de volgende waarden:
Verlies (verlies), F0.50, F1.00, F1.00, F2.00, P2.50, F3.00, F3.50, F.00, F4.50, F5.00, F7.50, F10 .00, F15.00, F25.00
Elke 10 games gaat de ladderwaarde een positie omhoog, dit is de startpositie voor de Turbo Gamble. Na het bereiken van de Turbo Gamble vindt een snelle automatische gok plaats totdat de speler ervoor kiest om deze te stoppen (door op de ‘Stop’-knop te drukken) of de gok Verlies (verlies) of 50 gulden bereikt. Stop uitgeschakeld wanneer om 0,50.
De waarde blijft verlicht, tenzij zich een van de volgende gebeurtenissen voordoet:
1. Elke winst wordt verzameld
2. Eerste succesvolle gok of een overwinning
3. Ladder is voltooid
4. Duwtjes worden genomen

6. Nudges
er wordt één nudge in de pot ingevoerd (tot maximaal 8) elke keer dat de feature wordt toegekend. De Nudgepot blijft actief totdat er een overwinning plaatsvindt of totdat er nudges worden genomen. Er is een Nudges Active-paneel dat aangeeft wanneer de Nudgepot actief is.

Als er nudges zijn, kan de speler ofwel supernudgen of handmatig naar de gewenste positie stappen. De speler kan dan ofwel op ‘Annuleren ‘drukken, en de machine keert terug naar de positie voordat de rollen werden genudged, of Stop’ en alle ongebruikte nudges blijven in de Nudgepot.

c) Gokken

Dit is een laddergok met ‘Gamble or Collect All of Your Win ‘en bevat de volgende waarden:

Verlies (Lose), f1 / 2 + Gokken, f1, f2.5, f5, f10, f25, f50

Specificaties

Datum toelating: 07/01/1988
Merkteken volgnummer 0129
Aanvrager:
Fabrikant:
Merkteken:
Kabinet:
Techniek:
Piekmachine:
Tags: , , ,

Laat een reactie achter